大公產品

首页 > 新闻 > 正文

警:被捕者高學歷 低判斷力

時間:2020-03-25 04:23:35來源:大公報

  不少參與暴亂的被捕者都是知識分子,擁有學士、碩士、博士學位,甚至是大學研究員、客席講師或高薪厚職的專業人士。警方透露,大部分參與暴亂的違法者都是突然關心政治,受黃媒及煽暴文宣「催眠」。又指不少人被捕後,會擔心地問:「你會唔會喺警署打我?」更曾有被捕的中學生、大學生在警署落完口供,獲准保釋離開警署時,會帶點錯愕反問警員「出得去喇?都唔係『手足』講咁會被阿Sir打幾下、用槌仔揼!」

  警員指參與暴亂的知識分子,雖然是高學歷、但判斷能力低,生活圈子都是圍繞學府、圖書館,對社會的認知局限於書本或網絡資訊,未能「落地」認識現實社會各階層,從而影響判斷力,亦易受黃絲文宣洗腦。

  眼界局限於網絡世界

  「參與暴亂嘅學生,另一個共通點係佢哋少出門旅行,對中國內地固然無踏足,亦少去其他國家,實地了解外國治安幾差、政府做嘢無效率、警察當街講粗口、態度傲慢,佢哋喺網絡世界只片面睇到人哋國家嘅好,唔感受香港嘅好,容易人雲亦雲!」

最新要聞

最新要聞

最受歡迎