大公產品

首页 > 新闻 > 正文

舖頭零生意仍送贈,盡綿力

時間:2020-02-16 04:23:19來源:大公報

  圖:潘先生的眼鏡舖近月生意跌至接近零,但他堅持略盡綿力幫助老弱

  「我畀五個口罩你,以後唔好再排隊輪口罩啦。如果冇就返嚟問我攞,我有會畀你,但如果我都冇就冇辦法。」愛民邨愛民商場一間眼鏡舖內,店東潘先生向一名身體孱弱的長者送上口罩及消毒液等防護裝備。

  60後的潘先生在商場經營眼鏡舖多年,主要做街坊生意,直言「行開行埋」個個認識。惟疫情爆發後,店外幾乎每天都出現一個怪現象,一群長者在對面的連鎖店前排隊聚集,即使店鋪張貼沒有口罩出售告示,但依然有人排隊。「我每日見到真係好慘,好多都係搶又唔夠人搶,排完得個桔嘅老弱長者,我知佢哋需要口罩,所以決定送。」

  「長者排完隊得個桔好慘」

  潘先生部分送贈的口罩是以市場價購買,再五個一包送給特別有需要長者。「之前有朋友送我5000個(口罩)派畀有需要人士,但之後唔夠,我就自己買,1000蚊四盒200個咁買,之後攞嚟送。」

  但潘先生並非人人贈送,只會選擇一些身體較為虛弱或行動不便人士來贈送。「識行識走、有經濟能力嘅我唔會送,我只希望幫一啲真正有需要,買唔起貴口罩嘅人。」

  面對疫情,人人生活受影響,潘先生也不例外,眼鏡舖近月生意跌至接近零,為縮減開支,多名員工被迫放假;然而潘先生堅持略盡綿力幫助老弱,他直言與過去一段經歷有關。「我曾經有好多間眼鏡舖,但沙士時我破產,試過因為冇錢交費被暫時停止視光師牌。」

  他直言,香港人種種困難也能捱過,但目前最需要是團結及同舟共濟精神,他希望大眾保持着要打贏疫症的正能量精神,而不是互相批評和指責。

最新要聞

最新要聞

最受歡迎