大公產品

首页 > 新闻 > 正文

見伯伯買唔到想喊,好心痛

時間:2020-02-16 04:23:19來源:大公報

  圖:奇哥的口罩是日本拍檔送贈,他透過相熟店舖送給長者

  「我見到伯伯喺新聞鏡頭面前,想喊話買唔到口罩,嗰刻好心痛,點解香港會為咗個口罩變成咁,嗰刻我決定實行送口罩畀老弱長者。」

  70後的奇哥經營飲食貿易及汽車改裝零件等生意,早年移居加拿大,看似「咬着金鎖匙」出身的他,原來幼時清貧,在已經清拆的山谷道邨居住,他直言因為窮過,了解箇中辛酸。

  奇哥2月3日聯絡日本的生意拍檔,詢問當地口罩存量,對方出乎意料地回答:「好多!」於是拜託代購,結果合共70萬個口罩在2月7日前後空運送達。

  「我冇同佢(拍檔)講要幾多(口罩),但就送咗70萬個嚟,我仲擔心會唔畀出口,結果順利送達;更加詭異係,佢(拍檔)冇收我錢。」奇哥笑言,或因其拍檔曾經在港居住十多年,很愛香港,一方面知道此舉是為做慈善,另一方面知道香港急需口罩,所以送上。

  70萬個「打游擊」式派發

  口罩2月8日開始派發,奇哥先透過多間相熟的店舖免費派給區內長者及行動不便人士,之後再由十多位友人如「打游擊」般,當在街上遇見有需要人士時便送上口罩。「我哋送嘅係一pack五個裝,因為我哋做過一次係排隊輪候,感覺唔係咁好,啲人排隊聚集反而增加病毒傳播風險,所以寧願我哋周圍走,例如見到老弱嘅,主動送出口罩,亦唔會記錄任何人嘅資料。」

  其中印象最深刻是一位92歲婆婆,她原本走到店鋪排隊輪口罩,惟她遲到,抵達時口罩已經派完,她說了句「我呢次死梗啦!」經奇哥細問下,才知道婆婆所戴的口罩已用了超過一星期,污跡處處,他便把手中五個口罩都送給她。「大家都係香港人,我哋有能力咪幫下人,我最唔鍾意啲人呢段時期挑起事端,或者賺不義之財。」

  面對疫情,奇哥直言團結最重要,希望社會各界抱着同舟共濟精神互相幫助。「我好憎一啲添煩添亂嘅人,我唔知佢哋咩目的,剩係希望佢哋收手,唔好搞亂香港。」

最新要聞

最新要聞

最受歡迎