大公產品

首页 > 新闻 > 正文

幾日不歸家 恐成暴徒「天使」

時間:2019-12-13 04:23:37來源:大公報

  個案二:

  身份:名校中四生彤彤(化名)與媽媽

  「佢話參加學校三日兩夜宿營,但根本冇呢回事,問佢去邊又唔講,只係話冇做錯事。但三日兩夜,男男女女共處,點會冇事發生?」──彤彤媽媽

  「爸爸在內地做生意,阿囡做暴徒,究竟有冇諗過對爸爸生意影響?如果唔係佢(阿囡)啲同學畀『帝吧』起底,佢唔會停手。」媽媽說。

  16歲的彤彤在九龍區一間名校就讀中四,在小康之家長大,爸爸於內地做生意,媽媽是家庭主婦,家中還有就讀中一的弟弟。一家四口在九龍塘區私樓居住。彤彤樣貌標致,人緣甚佳,也有主見。

  但是,暴亂令彤彤徹底改變。「佢以前好聽話,但發生7.21元朗打人事件後,好似變咗另一個人,話要用勇武方式爭取民主,又跳閘,又破壞港鐵設施表達不滿。」看着彤彤變得偏激,媽媽很無奈。

  「好多網上識嘅男仔搵佢」

  媽媽想,只要彤彤沒有做出更嚴重的出軌行為,便只好「隻眼開隻眼閉」。直至八月,彤彤被踢爆講大話後,母女關係變得惡劣。「佢話參加學校三日兩夜宿營,但根本冇宿營呢回事,問佢去邊又唔講,只係話冇做錯事。但三日兩夜,男男女女共處,點會冇事發生?」

  媽媽最擔心是女兒成為暴徒「天使」,「失驚無神好多網上識嘅男仔搵佢,(對方)搵佢就即刻出去。有時一出去,幾日唔返。」媽媽說,她曾心平氣和地與彤彤談話,最後不歡而散。

  媽媽其後得悉有親子調解服務便主動求助,經過與調解員多次單獨見面後,彤彤立場開始軟化。而且她的一名同學被內地網站「帝吧」起底,她更不想連累家人,才願意與媽媽見面。

  「佢(彤彤)係意識到暴徒行為變質,唔認同掟汽油彈、企圖殺警、破壞店舖等,更加不滿一啲人比黑社會更黑社會,漫無目的周圍搗亂及恐嚇。」媽媽說,彤彤與暴徒曾經發生爭執,之後被人恐嚇及要挾,但礙於不想讓事情「搞大」而沒有報警。

  母女二人最後達成協議,包括彤彤每次外出必須「報平安」、不會在外留宿等;媽媽則必須信任女兒不會做錯事。同時間,媽媽已啟動送彤彤到外國留學的程序,「只要佢唔好群埋班壞人,我乜都願意,佢鍾意讀乜都得。」

(以上訪問在只有媽媽接受情況下進行)

最新要聞

最新要聞

最受歡迎