大公產品

首页 > 新闻 > 正文

慘遭無理攻擊 職員身心受創

時間:2019-12-12 04:23:21來源:大公報

  【大公報訊】連月衝擊不只是港鐵設施受損,港鐵職員亦成為被攻擊及抹黑對象。7月21日圓朗襲擊事件當晚,涉事列車的女車長被追蹤拍攝樣貌後,慘被「連登仔」P圖惡搞標籤「冷血車長」,身心受創,不敢復工;9月8日中環站出口被焚時,有港鐵職員被暴徒投擲硬物擊傷。港鐵表示,近月港鐵人員於當值期間受傷的個案超過20宗,另有起碼十多人於網絡上被「起底」。

  身兼工會理事的L,亦被亂港分子在無證據下抹黑為「破壞車站嘅曱甴」,甚至公開其照片,指明他是工會領袖。「聽到呢個消息時,真係嬲到笑。」L譴責造謠者指控無稽、行為不負責任,「熟悉我嘅人當然唔會信,但其他人點諗呢?如果佢問,我仲可以解釋;如果佢默默記住當係真,咁我水洗都唔清。」這次莫須有的指控,甚至影響其工作,因為有關指控涉及其專業操守,其保安牌照也可能受影響。「香港人普遍學識水平不差,而身為中國人,我哋有5000多年嘅歷史文化沉澱,點解會喺呢個時候好似無曬咁?我哋嘅道德觀、判斷力、包容力、智慧去咗邊?」L感嘆道。

最新要聞

最新要聞

最受歡迎