大公產品

首页 > 新闻 > 正文

暴徒燒水馬釋二噁英 危害市民健康

時間:2019-11-16 04:23:42來源:大公報

  【大公報訊】催淚煙被指會釋出二噁英,危害環境及健康,警方昨日在記者會上反駁,二噁英其中一個源頭主要是燃燒塑膠,暴徒不斷燒垃圾、膠水馬及雜物,才是破壞地球及環保的黑手,對市民健康構成長遠危害。警方又說,現時裝備不可能完全保護警員免受二噁英影響,唯一方法只有停止暴亂。

  行動部高級警司汪威遜稱,翻查文獻及公開資料發現,釋放二噁英的源頭包括發電、汽車、工業廢料,最主要是燃燒雜物,例如塑膠,「過去幾個月,燃燒塑膠最多係邊一個呢,我相信大家都唔需要我再提醒係邊個,肯定係暴徒,每日執好多垃圾、執好多路障、執好多本身做道路分隔嘅水馬燃燒,呢啲二噁英釋放出嚟,我絕對同意傷害到大眾市民嘅健康。」

  他說,警方無可選擇要阻止暴徒的邪惡行徑,「如果我哋可以用催淚煙(彈)來阻止暴徒聚集,繼續焚燒呢啲塑膠造成更大傷害,點解我哋唔做呢?」

最新要聞

最新要聞

最受歡迎