大公產品

首页 > 新闻 > 正文

美國正義哥被YouTube滅聲

時間:2019-10-20 04:23:32來源:大公報

  圖:美國正義哥、獨立調查記者Jaron Lines日前錄製短片「向世界傳遞香港真相」,竟遭YouTube封號

  近日facebook以整頓「假新聞」為由,移除支持香港警察、揭露香港暴徒行徑真相的多個專頁及帳戶,其中香港媒體《點新聞》遭到八次封號和無理「剷除」頁面。最近連美國小哥Jaron Lines的YouTube帳號也被封,原因竟也是多次「向世界傳遞香港真相」。

  圖:揭暴徒破壞港鐵機器

  Jaron Lines係一個紀錄片導演、獨立調查記者,佢日前錄製短片告訴世界發生在香港的暴力事件真相:暴徒破壞港鐵機器、乘客出唔到站、小朋友不能及時返屋企瞓覺、僅僅只係share個觀點,就會畀暴徒打破頭等等,佢話呢啲絕對唔係自由。佢甚至用廣東話隔空向暴徒喊話:「香港警察非常溫柔喇!講真,如果喺美國或其他國家遇到這種『示威』,後果很嚴重……」未料竟遭到封號。

  隨後,Jaron Lines在自己的備用YouTube帳號留言:「當你發現言論自由具有罪惡時,當你意識到正身處歐威爾式嘅思想控制中時,是時候為真正嘅自由之聲全力以赴。」

  Jaron Lines雖被YouTube滅聲,但鄭晴發現,佢早前喺網上發放揭露香港暴徒真面目的短片,在網上繼續獲轉發。有網民看過短片後留言話:「西方主流媒體一直操控住西方輿論導向……想將黑衣人啲暴行公諸於世只能靠呢啲咁嘅獨立個體……希望多啲咁嘅人士或者媒體企出嚟,咁樣先至可以畀西方世界啲人多個選擇去對呢件事做出評判……」有網民力撐Jaron Lines係「勇敢的年輕人,他明白什麼是真正的民主」,有網民表示:「他們(暴徒)之所以被稱為罪犯(criminals),係因為只有罪犯先會破壞其他人嘅財產,並且對意見唔同啲無辜者施襲。」

  鄭晴

最新要聞

最新要聞

最受歡迎