大公產品

首页 > 新闻 > 正文

被指對暴亂處理反應慢 「我哋會反省」

時間:2019-09-20 04:23:59來源:大公報

  我哋嘅反應、處理全部都冇先例可循,好多嘢可能傳媒朋友會覺得慢咗啲,唔出奇,有呢個評論我哋都會反省。

  管理層低估或錯估形勢?

  我60幾歲人,都未見過香港依家呢個情況,好多都係第一次處理,所以唔會話管理層低估或者估錯,佢哋亦係第一次面對咁困難嘅情況,用番既定機制處理,但問得好好嘅係,係咪一個好嘅處理手法呢?

  接任港鐵主席是上錯船?

  我有冇上錯船呢?冇!身為一個香港人,如果有機會可以貢獻香港,我覺得係我嘅光榮。我知道係難,知道唔容易,但我好開心有一班好支持港鐵工作嘅董事,有一班非常勤力、好願意付出嘅管理層。

  極速復修設施傳遞錯誤信息?

  港鐵服務精神係唔可以畀呢啲人(暴徒)威脅,做咩掟爛我啲嘢就怕咗佢?我唔怕你,我做番畀你睇。另一個理由係我哋都要去面對其他正經嘅香港市民,係咪因為有一批暴力者無理衝擊,要令到其他幾百萬市民受苦呢?

  教育病了?

  我哋嘅教育制度,今次之後真係要反省,原來多年嘅教育制度唔係好睇住個形勢去處理,教佢加減乘除、教佢數理化,但忽略咗國民教育、中國歷史……我哋好多年輕人聽咗啲嘢唔識去分析,佢哋可以睇到世界各地嘅消息,但睇完之後點去吸收、分析呢?有人話呢粒糖好食,咁健唔健康先?食咗對你身體有冇好處定壞處?

最新要聞

最新要聞

最受歡迎