大公產品

首页 > 新闻 > 正文

不受威脅 極速搶修秉承「港鐵精神」

時間:2019-09-20 04:23:25來源:大公報

  圖:暴徒一再衝擊港鐵設施,大肆破壞,造成巨大損失\資料圖片

  【大公報訊】港鐵站屢遭暴徒破壞,但經通宵搶修後,翌日如常通車,彷彿沒事發生,港鐵會不會傳遞了破壞無影響的信息?歐陽伯權解釋,港鐵秉承40年的「服務精神」,不希望因一小撮人的破壞,影響每日近600萬人次出行,但他承認市民未能切身感受到破壞未必是好事,正考慮是否有更好方法,讓大家不再「針唔拮到肉唔知痛」。

  「我哋唔可以畀呢啲人(暴徒)威脅,做咩掟爛我啲嘢就怕咗佢?我唔怕你,我做番畀你睇。」歐陽伯權稱,港鐵40年來堅持服務市民,通宵搶修受損車站,是不想讓乘客受影響,「每一日近600萬人次,來回除二當300萬人,我哋係咪因為有一批暴力人士無理衝擊,要令到其他嗰300萬嘅市民受苦呢?」

  歐陽伯權稱,港鐵有在網站上載及透過傳媒發放車站遭破壞的照片,亦會考慮其他方法,令市民了解破壞的影響,「呢樣嘢我哋要再考慮,會做得多啲,因為針唔拮到肉唔知痛。」他舉例,東涌站遭破壞翌日,市民返工大排長龍,深刻感受到破壞造成的痛。

最新要聞

最新要聞

最受歡迎