大公產品

首页 > 新闻 > 正文

航空公司主管怒斥暴徒似足爛仔

時間:2019-08-15 04:23:32來源:大公報

  【大公報訊】突發組報道:亂港暴徒前日在機場非法集結,癱瘓機場運作,苦主包括一位在外國航空公司工作逾八年的管理層人員陳先生,他昨日接受《大公報》記者訪問,「黑衣暴徒封鎖咗成個二號機場客運大樓,搞到所有人辦理唔到登機。好多被阻礙行程嘅旅客,都有同呢啲黑衣暴徒爭執,叫佢哋唔好咁自私。」

  陳先生又稱,「啲暴徒將所有登機櫃位全部堵塞。當有旅客想要衝過去,呢班黑衣人就發曬癲,最後仲打交。無論係國內定外國旅客要登機,呢班黑衣人都係咁樣。最後仲要恐嚇正辦理登機手續嘅旅客,唔好CHECK IN。(暴徒)又喺我哋同事背後叫囂,威脅我哋地勤同事唔准幫人登機。呢啲行為,完全係爛仔所為!」

  陳先生指出,「我哋外國航空公司隻機係特登飛去香港,接送旅客。一隻機來回成本已高達十幾萬港元,呢兩日我哋公司取消咗11班航機,約2000名旅客要改飛,接唔到旅客,我哋公司損失係好大。」

最新要聞

最新要聞

最受歡迎