大公產品

首页 > 新闻 > 正文

暴徒堵紅隧免費放車 累收費員無辜賠錢

時間:2019-08-13 04:23:45來源:大公報

  圖:有紅隧員工怒斥暴徒害她要向公司賠錢/網上視頻截圖

  【大公報訊】8月10日暴徒再堵紅磡隧道,掟垃圾桶、掟鐵馬及路牌等雜物,堵塞隧道收費處,致使車輛「免費過海」。當時一名隧道員工怒斥暴徒:「你唔做嘢,我要做嘢。你唔滿意,你就移民啦,咁你留喺香港把X咩?」

  控訴視頻網上爆紅

  這一鬧,視頻在網上爆紅,原來暴徒讓車輛免費通過收費亭,受害的是隧道員工,有員工哭訴:「你點搞,我歡迎,但係唔好搞到我份糧。」原來隧道公司不會承擔損失,而是入員工數。

  另一名隧道員工當日亦怒斥暴徒說:「你有冇良知啊?我要養整頭家。天收你哋,咁樣做人,咁後生。」但暴徒無視員工並高呼「免費免費」、「唔使錢,請你過海」。隧道員工忍無可忍道:「請去自動繳費,你賠錢畀我咩?」隨後,暴徒挑釁說:「你出嚟啊!」又聲稱「你這份工不會沒的」。

  有隧道員工無奈地向記者鏡頭哭訴,「我哋自己要貼錢出嚟嘅。你哋唔知道程序,就咁樣玩嗎?」「我哋全部都要detect,detect一架係入我哋自己數」,並指公司不會賠錢。記者隨後問該名女員工是什麼職位?阿姨表示自己只是普通的收費員,「乜職位都冇」,語氣充滿無可奈何。

最新要聞

最新要聞

最受歡迎