大公產品

首页 > 新闻 > 正文

爛蘋果.膠Joke戲 事帝事后頒獎典禮

時間:2019-01-08 03:17:37來源:大公報

  踏入2019年,由《港東港西》與「正氣哥」聯合主辦,首屆「爛蘋果.膠Joke戲.事帝事後頒獎典禮」隆重舉行。作為《港東港西》2019年頭炮大事,幕後團隊與攝製隊連續數周翻箱倒籠,盤點2018最具挑釁性鬧劇,交由「正氣哥」最後專業評審,選出各項「爛蘋果」大獎。今屆競爭激烈,所有得獎人不但實至名歸,更在此「留名」,恭喜恭喜!\鄭晴

  事帝 陳浩天

  得獎感言:

  首先多謝龜仙人教路,以我Hea爆嘅德性,就懶得走上「不龜路」。當然仲要多謝肯陪同我去台灣交足戲嘅感性旅伴,Sorry,係性感女伴,冇咗佢,呢齣「獨」腳戲就唔會咁吸睛,我就唔會咁易砌低至叻「恰」女人嘅「瘋鴿」!

  正氣評語:

  「2018最瘋癲,點會唔揀陳浩天?」

  呢句話,你唔係未聽過嘛?

  陳浩天今年出曬位,由「玩龜廢青」變身「拖女獨青」,跟住佢搞嗰個乜鬼「香港民族黨」被取締,又再變身「面青青」,整個變身過程在半年之內,用心演活每一個歹角,急速爆紅,以完勝姿態穩奪「事帝」寶座。

  最誇武術指導 許智峯

  得獎感言:

  歌仔都唱到行,嗰首乜鬼《就讓一切除峯》,「瘋峯,瘋峯,恰女EO,有乜作用?直入廁格,扮已失蹤,此刻有種種失控!」單嘢都交咗畀警察查,我冇補充,多謝曬大家!

  正氣評語:

  「遇上許智峯,手機必掏空!」

  文無第一,武無第二,2018年反對派喺議事堂講口又講手,冇乜特別,不過許智峯一出擒拿手,閃電瘋搶女EO手機,仲成功搶埋全城頭條,武藝高強到一個點,呢個獎,佢搶硬!

  事後 劉小麗

  得獎感言:

  人人笑我低EQ,我受;但係話我冇IQ,我就好唔忿氣。話曬我都有個博士銜頭,至少同IQ博士一樣呃得人!不過,當我知道DQ先至夠霸道,我轉攻呢瓣,黐埋班「獨」人玩「自決」,成功呃到兩度DQ,成功自我解決!

  正氣評語:

  「IQ EQ乜都低,DQ稱霸劉小麗!」

  「議事堂DQ同學會」一眾成員,人人心懷不軌、身懷猜忌。但劉小麗竟以超進取突圍,唔理「曾被DQ難Cap水」,政綱都加入「漂白水」,結果成功爭取再被DQ。擅演老千嘅小麗老千,演技爛過爛蘋果,擸走「事後」,全城拍手。

  最爆激情男 林卓廷

  得獎感言:

  輸畀陳浩天,我唔甘心!講奸戲,我應該贏!佢行運啫!明年我會更加努力,扮曬「廉記專家」呃上位,事帝,我攞硬!

  正氣評語:

  「一個林卓廷,新東冇得剩!」

  能夠以一人之力,搞到59個黨友退黨,剷起成個新東支部咁滯,完全演活隻手遮天、毫無政治道德嘅霸氣。再睇埋班嬲嬲退黨人送上連串四字詞:雙重標準、態度專橫、黨同伐異、以權謀私、人格卑劣,林卓廷內心戲簡直無得揮!

最新要聞

最受歡迎