大公產品

首页 > 新闻 > 正文

尹光化身交警 網民勁讚貼地

時間:2018-07-14 03:16:32來源:

  圖:尹光穿起交通警制服,相當有型,仲出埋經典爆炸頭LOOK!

  鄭晴睇完「廟街歌王」尹光新歌MV《少理距離就咪出街》,真係natural high!香港警察facebook專頁昨日上載宣傳道路安全短片,以尹光經典歌曲《少理阿爸》為藍本改編,尹光仲落力演出呢!經典的爆炸頭屬指定動作,尹光亦穿起交通警制服,相當有型。

  歌詞訊息「含金量」好高,而且過癮:「嗱,飲咗酒就坐的士。無飲酒,就揸福士」,「全家Drive Drive Drive,無精神就咪揸車」、「好多阿伯唔多覺,一過馬路就四圍撲」。

  不少網民大讚今次的宣傳歌曲,七小時就累積了6.9萬瀏覽次數,並有988人分享該歌曲。網民Max Max表示:「咁先貼地嘛~好過之前D片」

  網民阿權認為:「小心揸車就冇咁容易die,屈機」鄭晴都覺得今次歌曲很親切呢!

  大家可以到以下網址睇返:

  https://www.facebook.com/HongKongPoliceForce/videos/1907998112621477/

最新要聞

最新要聞

最受歡迎