大公產品

首页 > 生活 > 正文

張小倫手術成功出院養傷

時間:2022-05-25 04:24:25來源:大公报

  圖:張小倫希望奮戰至2024年巴黎奧運後才退役。\網絡圖片

  【大公報訊】香港劍擊隊代表張小倫早前參加首爾大獎賽期間不幸受傷,導致左腳阿基里斯腱斷裂。張小倫在返港後立即入院治療,並在日前完成了手術,他在社交媒體發文,感謝市民的關心,同時感謝醫護人員的悉心照料。

  36歲的張小倫在發文中表示:「 我出得院啦,可以出去呼吸下香港嘅空氣。今次喺比賽途中,唔小心斷咗阿基里斯跟腱,所以話,意外嘅嘢,冇人會預料到,雖然呢條筋一般人都冇咁容易斷,不過想提提大家記得做運動前要好好做足熱身準備,做完運動後,一定要記得拉筋放鬆,保養好自己嘅身體,咁先可以keep住你哋嘅運動表現。」

  他也談到自己首次開刀動手術的感受:「第一次做手術,入手術室個下真係驚到手心出汗,最後要多謝香港中文大學醫院嘅所有醫生,姑娘嘅照顧,仲有發信息鼓勵我嘅大家。」

  張小倫早前表示,自己一直希望奮戰至2024年巴黎奧運會後才退役,雖然不一定能夠爭取到奧運入場券,但承諾在這期間,會以「大師兄」身份協助隊友成長。

最新要聞

最受歡迎