大公產品

首頁 > 文章 > 正文

鍾翰林前女友鬧《立場》造假 自爆被鍾用「公開裸照」要挾

時間:2021-06-16 13:43:31來源:大公文匯全媒體

  黃圈最出名係咩?咪就係老屈、造假、攬炒。前「學生動源」招集人鍾翰林日前接受《立場新聞》訪問,講到自己坐監後俾「女友」飛,搞到全世界鬧爆被視為「女友」嘅前「學生動源」成員何忻諾。何忻諾決定玩大件事,日前喺fb自爆佢同與鍾翰林喺舊年1月已經分咗手,仲俾對方抹黑自己周圍搵性伴侶,「用我嘅裸照嚟要挾我見面、凌晨拍我屋企門,甚至騷擾我朋友,念在曾經有感情,我冇選擇公開。但轉個頭講到我『用完即棄』,我因為佢坐監而分手,呢啖氣我真係吞唔落。」

  何忻諾仲踢爆《立場新聞》唔理佢本人嘅澄清,聲稱話要「忠於」鍾翰林嘅「敘述」喎,令佢感慨「《立場》報新聞嘅時候唔在意事情真確性」而造假新聞。成件事派曬花生,引嚟唔少「手足」轉載,《立場》事隔三日先跪低,終於喺內文攝咗一句「(編按:鍾的前女友在本文刊出後公開稱當時二人已分手)」,真係澄清得不費吹灰之力。

最新要聞

最新要聞

最受歡迎