大公產品

首頁 > 文章 > 正文

教協擁抱流弊抹黑通識改革 梁振英引報道駁:「再自由也有紅線」

時間:2020-12-01 13:40:45來源:大公文匯全媒體


為免通識科的問題教材毒害學生,日前特區政府宣布改革科目,包括要將教科書送審,但卻遭到教協連日嘅不斷抹黑,話教育局「以政治凌駕專業」、「加入內地考察環節變相強制學生參加」、「教材送審是教師頭上一把刀」。

全國政協副主席梁振英日前喺fb引述外國新聞指,法國早前有一名教師被斬首,有教師喺課堂上問學生,若佢展示那幅穆罕默德諷刺漫畫,會否也被斬首,其中一名涉案小孩回答「會」。雖然小朋友家長認為10歲細佬喺課堂所講嘅只係陳述,並非對教師作出威脅,但仍然涉嫌「維護恐怖主義」嘅罪名。呢啲好細微不恰當嘅評論,教師都須匯報,並且由警方介入調查。所以依家涉案嘅小孩要參加一個法國司法部所辦的課程,接受「公民再教育」。佢又強調:「法國是十分自由的國度,而法國嘅做法告訴我們,『再自由也有不可逾越的紅線』。」並揶揄「教協啞了」。


最新要聞

最新要聞

最受歡迎