大公產品

首頁 > 文章 > 正文

梁天琦出爾反爾言論對照

時間:2016-08-15 03:15:07來源:大公網

  所謂「抗爭」、「冇底線」常掛口邊,更否認自己是中國人

  2015年12月27日

  ●梁天琦考慮參選新東補選前,直斥湯家驊是「仆街」:「新界東補選,最大意義係可以懲罰公民黨,因呢個議席,我覺得佢(湯)辜負咗投票畀佢嘅人。」

  2016年2月16日

  ●旺角暴亂後,梁天琦於本民前記者會稱,「我哋做嘢不嬲都冇乜底線,要真正攞到實際成果,點可以顧忌得咁多?」「終點」是真正的香港自治

  2016年2月18日

  ●旺角暴亂中記者被毆打,梁天琦說只是「抗爭的沙石」

  2016年3月1日

  ●我也沒怎麼回去過中國,我真的算是中國人嗎?

  2016年3月8日

  ●被揭於內地出生,「我出身同本土何來衝突呢?」

  2016年7月15日

  ●梁天琦表明不會簽署選管會的聲明,「我就要睇選管會聽日憑乜嘢禁止我參選!」為入立會扮戒「獨」,突然簽署確認書

  2016年7月23日

  ●「我平時都有講話我熱愛基本法呀」但當被追問會繼續主張「港獨」時即不肯再多談「唔敢答政治立場」同日下午他即時開番新facebook專頁,形容是「頭盔版」,又留言「我,梁天琦,示明我會擁護基本法及保證效忠香港特別行政區。」

  2016年7月28日

  ●「如果我繼續企喺道德高地的話,咁我就會如政府所願,不能進入立法會,所以我最後選擇,就係覺得手段唔夠目標咁重要,所以我簽咗呢份確認書」選立會夢碎,表露真面目發難

  2016年8月2日

  ●被取消參選資格的本民前梁天琦等人突然高叫「馮驊Bye Bye!」並以粗言穢語辱罵馮驊。梁天琦被選舉主任裁定提名無效,在記者會上揚言:「我哋仲有啲乜嘢可以做?革命就係我哋嘅義務,係唯一嘅方法。」

最新要聞

最受歡迎