大公產品

首頁 > 文章 > 正文

立法會舉辦議員與記者同樂日

時間:2016-07-05 23:55:14來源:大公網

記者和議員大合照。大公報記者林良堅/攝

  大公網7月5日訊(記者許嘉信)四年一屆嘅立法會嚟到尾聲,立法會秘書處一如以往同傳媒代表合作,舉辦同樂日,20多位立法會議員暫且放下公事,尋晚同幾十位記者響立法會宴會廳歡聚一堂,又唱歌又玩遊戲,不亦樂乎。立法會主席曾鈺成、內會主席梁君彥、立法會秘書處陳維安都有抽空出席,其中曾出席仲大開金口,同黨友蔣麗芸(Ann姐)高歌一曲《獅子山下》,一向「好吹得」嘅經民聯盧偉國(Dr.Lo)仲帶埋自己支色士風出嚟,為兩位議員伴奏,鄭晴同成班行家都聽出耳油丫!

曾鈺成和蔣麗芸表演合唱。大公報記者林良堅/攝

  曾主席最近好鍾意響報章專欄撰文,叫讀者猜嚇謎、玩嚇文字遊戲,表達一啲弦外之音咁,唔知主席揀唱《獅子山下》,係咪對時下社會現況有感而發,想憑歌寄意呢?咁就不得而知嚕,不過Ann姐中途嘅一段「爆肚」讀白,就非常有意思喇。佢話:「我哋大家在立法會中相遇上,總算是唏噓多於歡笑。」相信台下嘅議會同事聽到,一定百般滋味在心頭。

盧偉國議員表演唱歌。大公報記者林良堅/攝

  除咗有主席嘅即興演出,另外仲有四位議員參加「我是歌手」歌唱比賽,一展歌喉,當中盧偉國憑一曲《輪流轉》贏得冠軍,真係做歌手同做樂手都咁掂!當Dr.Lo唱到「今朝少年人,他朝老年人」果陣,佢先向台下攤手,然後指住自己,非常有台型。佢話四年過去,有人會選擇連任,有人會離開議會,所以想送呢首歌俾所有議會同事。

  除此之外,同樂日仲搞咗個「立法會之最」嘅投票活動,結果經常慷慨激昂咁發言嘅工聯會王國興當選最有「中氣」議員;曾主席就當選最有「人氣」議員。

最新要聞

最受歡迎