大公產品

首頁 > 文章 > 正文

演唱會忍痛取消 劉德華鞠躬致歉

時間:2018-12-28 23:02:14來源:大公網

  大公網12月28日訊(記者陳惠芳)藝人劉德華事隔8年再踏上紅館開唱,一連20場演出,今晚(12月28)第14場演唱,但演唱至「如果有一天」歌曲時,因喉嚨發炎無法再繼續。劉德華於台上鞠躬向在場觀眾致歉,忍痛宣布取消今晚演唱會。 

華仔向觀眾鞠躬致歉(大會供圖)

  劉德華在演唱會途中,向觀眾說:「醫生建議我唔好唱,但我真係唔捨得。我唔想大家聽我呢把聲聽成個concert,但我冇辦法,所以我唱埋呢隻歌(<如果有一天>),要停止喇!善後嘅工作我會慢慢交代返,希望我盡最大努力唱完呢隻歌,亦都希望你哋陪我一齊唱。要同大家道歉,多謝你哋,你地要畀多次掌聲你哋自己!」然後唱最後一句:「你心我心 手與手 連成一線 為你可分憂 好朋友」然後在台上雙手合十,分別向四邊觀眾鞠躬。 

  大會敬請各位觀眾保留今晚(12月28日)演唱會門票,主辦機構將盡快公布有關後續安排及退票事宜。 

華仔忍痛下決定(大會供圖)

  之前徐小鳳、張學友也曾因聲帶出事放而即場取消當晚演出。他們二人事後有補場,但從大會公布安排退票事宜,相信華仔補場機會微。

最新要聞

最新要聞

最受歡迎