大公產品

首頁 > 文章 > 正文

董敏莉女兒滿月兼患媽咪手

時間:2018-12-27 11:38:53來源:

    • 董敏莉有女萬事足(受訪者供圖)

            大公網12月26日訊(記者陳惠芳)董敏莉於拆禮物日慶祝女兒滿月,因為湊女她患了「媽咪手」,但適逢 「拆禮物日」,董敏莉特為女兒穿上聖誕裝,第一次感受三人行的聖誕節。 

      • 子子滿月已動作多多(受訪者供圖)
       
       

        董敏莉說:「過去一個月都專心湊女,大讚子子忍耐力高,她好乖啊,依家個人長高好多,我發現她忍耐力都好勁,朋友的BB有時去左小便都會喊要人換片,不過子子就會唔出聲,到我地發覺時已經差不多滲漏出來。今年聖誕都爸爸唔比我地出去玩,所以兩母女留屋企扮靚靚。」 

        Monie幫愛女穿聖誕衫時,子子「郁身郁勢」,還識用手撐起自己:「可能同我地玩得多有關,我們成日同佢玩Tummy Time,佢手臂練到好有力,有人話佢可能好快識轉身!」 初為人母的Monie就話「心理上」已習慣,但比愛女搞到「五勞七傷」:「我抱得太多,搞到依家有媽咪手,有時大動作些都好痛,唯有放慢個腳步去做嘢,甚至叫老公去開奶同抱個囡,我同子子成個女皇般享受聖誕節加滿月。(送什麼給女兒?)我已經送咗個包包面畀佢,似足我咁可愛,搞到爸爸都不時獻吻做禮物。」

      最新要聞

      最新要聞

      最受歡迎