大公產品

首頁 > 文章 > 正文

吳綺莉接受女兒「長大」

時間:2018-11-27 19:47:20來源:大公網

吳綺莉平常心受訪(節目供圖)

  大公網11月27日訊(記者 陳惠芳)吳綺莉(Elaine)為ViuTV拍攝單元新劇《理想國》,雖然女兒吳卓林結了婚,但Elaine開工仍精神飽滿。 

吳綺莉(右)開工無異(節目供圖)

  吳綺莉接受ViuTV《十五分鐘熱度》訪問時透露近日心情,開腔回應有關傳女兒事:「我現在的心情,對呢個問題講過,唔想再答啦。(有冇見過亞囡?)有見過。(咁Andi呢?)我同我同事一齊都有見過曬。(對佢印象有冇改變?)都係個一句啦,我想私人、家事都少講,因為做主持做演員,每一個人每一個階段都是向前望。現在好難得多了時間做自己事,因為以前小朋友仲細,大部分時間都係照顧小朋友。(依家感覺佢開心點?同佢相處開心點?)每個父母,每個小朋友成長過程,每個年紀、階段,我覺得父母都要接受小朋友長大,我覺的適應吧。」 

吳綺莉當女兒是朋友(節目供圖)

        吳綺莉日前社交平台上載相片,似乎心情未受影響:「我覺得演戲都是藝術,好像我畫畫的,朋友跟我說很多畫家要到五十多歲才真正開始畫畫,要有人生經歷你才做到,做戲也是一樣的。」

最新要聞

最新要聞

最受歡迎