大公產品

首頁 > 文章 > 正文

發哥李冰冰中美電影節封帝后

時間:2018-11-01 19:32:45來源:大公網

發哥封帝,要多謝城城(大公文匯全媒體 程朗攝

  大公網11月1日訊(記者 陳惠芳)「第14屆中美電影節」日前在美國開幕,大會在美國時間30日,舉行今年「金天使獎」的頒獎禮。 今屆影帝影后,分別由就周潤發憑《無雙》奪得,影后由李冰冰憑荷李活片《極悍巨鯊》(The Meg)成功封后。

  周潤發獲最佳男主角獎,他以短訊回覆:「首先要多謝導演莊文強、監製黃斌,畀一個咁好角色我,從影以嚟未見過一個咁特別角色。非常之開心,多謝阿城(郭富城)演得咁好,因為呢個角色(畫家)冇佢(阿城),我嘅演出冇咁好睇嘅,一文一武相得益彰。好多謝中美電影節頒呢個最佳男主角獎畀我,好多謝佢哋一直對我支持,亦都多謝觀眾一直以嚟愛戴同鼓勵,多謝。」 

  其他大獎,林超然憑《行動》獲頒最佳電影。高志森獲得年度最佳導演獎、姜武同徐露分別憑《俠路相逢》同《道高一丈》獲得最佳男、女配角,新演員則分別由《玩轉極樂國》(Coco)美版配音員Anthony Gonzalez及《閃光少女》的徐璐獲得。 

最新要聞

最新要聞

最受歡迎