大公產品

首页 > 简体站 > 正文

「轉數快」免手續費 惟未能掃碼

時間:2020-09-20 04:23:49來源:大公報

  圖:街市檔找贖的「血汗錢」本就讓潔癖者畏縮,疫情下更有播毒之嫌,推廣電子支付,大家都好\大公報記者賀仁攝

  於2018年已推出「轉數快」(FPS)這個跨行跨平台、24小時即時轉賬系統,而且以個人戶口收付款完全免費;商業戶口收款亦免手續費;更可以做到港元及人民幣等多貨幣結轉賬,領先全球。不過,由於市場認知度不高,至今未能普及。

  憑着免費、跨行、即時三大優勢,「轉數快」發展迄今約兩年,單計港元支付每月的交易量已超過400萬宗,交易額高達187億港元。不過,大部分使用「轉數快」進行交易的是Facebook,IG網店、或者是二手網站或拍賣網站等的個人式交易。在商戶層面,以電腦商場使用較多,因為客路普遍為年輕人,加上其商品金額大但利潤少,「轉數快」這個免費的系統最為適合。

  深水埗電腦店負責人Johnny說,「轉數快」平台雖出色,仍有優化空間,「而家『轉數快』好多時支援唔到二維碼,有啲人讀到有啲人唔得,所以好多客要入我哋個電話號碼。政府搞咗個咁好嘅嘢,應該要優化埋個二維碼,等啲客一掃就畀錢。」

  他指出,「無現金社會」係大勢所趨,無論商戶、市民都要學習和適應,否則就落後。「你睇嚇內地,真係賣雞蛋嘅婆婆都識畀到個二維碼人哋畀錢,仲要幾年前都已經有。我近年在內地消費,真係一蚊現金都冇用過。」

最新要聞

最受歡迎